تبلیغات
وبلاگ شخصی داود نصیرخواه - ورزش و زانو درد

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

شنا و آ ب درمانی:

ورزش در آب و شنا برای کسانی است که در زانوی خود احساس درد دارند بسیار مفید است. البته در میان انواع شنا ها ، کرال پشت توصیه نمی شود زیرا تاثیر بدی روی زانو دارد.

یکی از بهترین روش های تقویت زانو راه رفتن در آب در جهات مختلف:رو به جلو، رو به عقب، پهلو می باشد. در این روش عضلات اطراف زانو تقویت می شود و همچنین وزن اندام فوقانی به زانو فشار نمی آورد.

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان


شنا و آ ب درمانی:

ورزش در آب و شنا برای کسانی است که در زانوی خود احساس درد دارند بسیار مفید است. البته در میان انواع شنا ها ، کرال پشت توصیه نمی شود زیرا تاثیر بدی روی زانو دارد.



AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان


یکی از بهترین روش های تقویت زانو راه رفتن در آب در جهات مختلف:رو به جلو، رو به عقب، پهلو می باشد. در این روش عضلات اطراف زانو تقویت می شود و همچنین وزن اندام فوقانی به زانو فشار نمی آورد.


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

 پیاده روی:

ورزش پیاده روی ، ورزشی است که در سال های اخیر بیشتر از سوی افراد جامعه دنبال می شود.در این ورزش فشار زیادی به زانوها وارد نمی‌شود. البته بایستی متذکر شد که پیاده روی سریع برای افرادی که زانوی آن ها معیوباست توصیه نمی شود و بهتر است پیاده روی آن ها به صورت آرام و آهسته صورت گیرد.

 AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

دوچرخه‌سواری:


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

دوچرخه سواری از جمله ورزش های مفرح و شادی بخش استکه بر روی زانوها نیز فشار زیادی وارد نمی‌كند. به‌طور كلی هرگونه فعالیتی كه فشار كمی بر زانوها وارد كند و یا فعالیت‌هایی كه در آنها شما مجبور نیستید به‌سرعت تغییر جهت بدهید، برای زانوها مشكل‌ساز نیستند


طبقه بندی: تربیت بدنی وعلوم ورزشی،

تاریخ : جمعه 21 فروردین 1394 | 01:53 ب.ظ | نویسنده : داود نصیرخواه | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.